Trainingen voor KCC


basis communicatie

In deze module wordt de basis op het gebied van communicatie uitgewerkt. Het communicatiemodel wordt besproken, waarbij wordt ingegaan op ruis, zender en ontvanger en waa...

Bekijk



de beste servicegesprekken I (basis)

In deze module worden verschillende soorten gesprekken behandeld. Het gaat hierbij om het verschil, het doel, de werkwijze en het gewenste resultaat van een advies-, help...

Bekijk



de beste servicegesprekken II (gevorderd)

In deze module, het vervolg op 'de beste servicegesprekken basis', wordt de cursisten geleerd bewuste en onbewuste informatiesignalen van de klant te benoemen. Hierdoor k...

Bekijk



effectief gesprek

In deze module leren cursisten over een open gespreksvoering. De verschillende fasen van een gesprek komen aan de orde en aan de hand van verschillende video's worden reĆ...

Bekijk



effectieve klachtafhandeling I (basis)

In deze module wordt ingegaan op het beschrijven en herkennen van verschillende soorten klachten en wat het onderscheid is tussen een klachtgesprek en een slechtnieuwsges...

Bekijk



effectieve klachtafhandeling II (gevorderd)

Deze module is opvolgend aan de basis module 'Effectieve klachtafhandeling I'. In deze vervolgmodule wordt meer in detail ingegaan op de verschillende soorten klachten en...

Bekijk



Omgaan met agressie van klanten

In deze module wordt uitgelegd hoe cursisten kunnen omgaan met lastig gedrag van klanten. Er wordt onderscheid gemaakt in verschillende soorten gedrag. Lastig gedrag is n...

Bekijk


Copyright 2014 - Alle rechten voorbehouden.